16.03.2011, 23:12 |
Sau | Upraveno: 2011-03-16 23:15:06
Prý mu klesne spotřeba až o 80%, minimálně ale o třetinu, že na to jezdí většina aut v americe a podobné perly tvrdí. Já už sem neměl silu mu odporovat argumentama typu "pokud by to fungovalo, vědělo by sa o tom, jako sa ví třeba o LPG", tak nějaký lepší argument sa hodí.
Já na fyziku zrovna nejsu.
17.03.2011, 00:57 |
JP | Upraveno: 2011-03-17 01:05:55
Kde se bere energie na to "štěpení" vody na vodík a kyslík? To neni zrovna energeticky nenáročnej proces (mam navíc pocit, že neni dost dobře možnej mimo laboratorní podmínky)... tahá za autem elektrárnu?:D
17.03.2011, 10:48 |
PlusOne | Upraveno: 2011-03-17 10:59:05
JP: Normál, ne, elektrolýza :-D
Vždycky se najde nějakej takovej chytrák, kterej tohle "objeví" - tohle je už tak čtvrtej případ, o kterým vím. Samo, že je to blbost. Nicméně, ať si to kolega do auta klidně dá, jinak, než na vlastní kůži se o tom, že to nefunguje a fungovat nemůže, nepřesvědčí...
S jedním takovým "mekánikem" jsme měli, s použitím článku od DFENS, celkem úsměvnou debatu na VWC...
[ Link ]
17.03.2011, 12:29 |
PlusOne | Upraveno: 2011-03-17 12:30:53
M.a.R.i.
No, největší sranda je, jak ti lidi neuznávají žádný argument, a navíc asi mají pocit, že fyzikální zákony platí jenom pro někoho. Nicméně, chtěl jsem konkrétní odpovědi na konkrétní otázky, a ptal jsem se, myslím, relativně slušně a bez nějakých invektiv. Dočkal jsem se akorát výsměchu, a vět typu "když tomu nevěříš, tak si to vyzkoušej", "mě to funguje", a podobné, ale žádného uchopitelného faktu (video, kde dojede k pumpě, zabere nejdřív počítač ujetých kilometrů, aby následně dotankoval dva litry nafty, fakt nepovažuju za hodnověrný důkaz), a jakmile diskuze sklouzla ke zpochybňování funkčnosti, začal tenhle "vynálezce" kopat kolem sebe.
Ale samo, oni jsou ti chytří, kteří na to přišli a obešli fyzikální zákony, my jsme ti blbí, protože jim to nevěříme, a petrochemické společnosti jsou ty špatné, protože jakýkoliv "vynález", který by je mohl ohrozit, smetou ze stolu...